ВІДПОВІДІ НА НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

На цій сторінці Ви можете отримати відповіді на всі питання які найчастіше виникають у гостей і партнерів мережі апартаментів TRUST

Чи можлива реєстрація заїзду до 13:00?


Так, реєстрація заїзду до 13:00 можлива за умови попереднього узгодження години заїзду з консьєржем який розпочинає контакт з гостем за добу до дати заїзду, або з менеджером в процесі оформлення бронювання, про що робиться відповідна відмітка в картці бронювання.
Умови при яких можливий заїзд до 13:00:
- якщо попередні гості виїжджатимуть з апартаментів раніше 11:00;
- якщо персонал встигне підготувати апартаменти для реєстрації заїзду раніше як о 13:00;
- якщо Ви завчасно попередите консьєржа чи менеджер про бажання ранішнього заїзду.

Реєстрація заїзду раніше 13:00 може бути безкоштовною, або за додаткову плату. Все залежить від зовнішніх обставин.




Чи можлива реєстрація виїзду після 11:00?


Так, реєстрація виїзду після 11:00 можлива за умови попереднього узгодження години виїзду з консьєржем або менеджером, про що робиться відповідна відмітка в картці бронювання.
Умови при яких можливий виїзд після 11:00:
- якщо наступні гості заїжджатимуть в апартаменти пізніше 13:00;
- максимально можлива година виїзду, за 2 години до моменту заїзду наступних гостей;
- якщо Ви завчасно попередите консьєржа чи менеджера про потребу в пізньому виїзді, зазначивши точну годину бажаного виїзду.

Реєстрація виїзду пізніше 11:00 може бути безкоштовною, або за додаткову плату. Все залежить від зовнішніх обставин.




Чи можлива реєстрація заїзду між 22:00 вечора та 10:00 ранку?


Так, реєстрація заїзду між 22:00 вечора та 10:00 ранку можлива й іменується як "Нічний заїзд"

"Нічний заїзд" це додаткова послуга яка оплачується Гостем в процесі отримання ключів від апартаментів. Оплата здійснюється в готівковій формі безпосередньо консьєржу мережі апартаментів TRUST, або на банківську карту VISA - MasterCard, номер якої консьєрж надає гостям для здійснення платежу.

Вартість даної послуги складає 250 гривень. У випадку здійснення розрахунку в іноземній валюті, розмір платежу вираховується згідно встановленого курсу купівлі валюти Приват Банком на момент здійснення платежу.

Замовити додаткову послугу "Нічний заїзд" можливо лише за попередньою згодою з менеджером по прийому бронювань. Рекомендуємо дізнатись про можливість надання даної послуги до моменту здійснення бронювання або в процесі його оформлення.




Чи можу я змінити дати бронювання?


Для того, щоб збільшити чи зменшити кількість діб бронювання, або перенести дати бронювання, Вам потрібно подати запит до менеджера з бронювань, з яким Ви контактували в процесі оформлення бронювання.

Збільшити кількість діб проживання Ви можете безкоштовно в будь який час, за умови, що відкориговані Вами дати не припадають на дати інших бронювань. У випадку якщо збільшити кількість діб проживання в заброньованих Вами апартаментах неможливо, менеджер надасть Вам перелік альтернативних варіантів апартаментів такого ж класу й з тими ж характеристиками, що й апартаменти заброньовані з самого початку, які будуть доступні на потрібні Вам дати.

Зменшити кількість діб проживання з коригуванням загальної ціни бронювання Ви можете не пізніше як за 14 днів до дати реєстрації заїзду, або у випадку коли адміністрація мережі апартаментів TRUST інформує про те, що існує можливість зменшити кількість діб з коригуванням загальної ціни бронювання.

Перенести дати бронювання без коригування загальної ціни бронювання можливо у випадку, якщо вартість оренди апартаментів на перенесені дати не відрізняється від вартості дат з яких переносяться бронювання. В протилежному випадку адміністрація мережі апартаментів коригує загальну вартість бронювання відповідно до цін встановлених на ті дати, на які переноситься бронювання.




Чи можу я змінити кількість гостей які проживатимуть в апартаментах?


Так, ви можете в будь який час але не пізніше як за 24 години до моменту реєстрації заїзду безкоштовно змінити кількість гостей що проживатимуть в апартаментах в рамках максимальної кількості спальних місць що передбачені характеристиками апартаментів.

На вартість бронювання не впливає кількість гостей що проживатимуть в апартаментах. Всі апартаменти розраховані на конкретну кількість спальних місць і бронюючи апартаменти Ви маєте право на використання всіх спальних місць передбачених характеристиками апартаментів.

При наявності потреби в додаткових спальних місцях не передбачених базовою комплектацією апартаментів Гостем оплачується послуга "Додаткове спальне місце", вартість якої складає 250 гривень за кожне додаткове спальне місце.

Дана послуга може буде надана не у всіх апартаментах мережі апартаментів TRUST, тому рекомендуємо уточнити можливість надання даної послуги у менеджера з прийому бронювань, чи у консьєржа. Замовлення послуги рекомендуємо здійснити до моменту реєстрації заїзду для того, щоб наш персонал встиг підготувати необхідну кількість додаткових спальних місць до Вашого приїзду.




Які умови скасування бронювання?


Ви може безкоштовно скасувати бронювання за 28 днів до дати реєстрації заїзду в апартаменти.

Якщо Ви скасовуєте бронювання більше як за 14 діб і менше як за 28 діб до дати заїзду, Вам повертається 50% вартості бронювання у випадку 100% передоплати. У випадку передоплати в розмірі вартості першої доби, кошти поверненню не підлягають.
У разі скасування бронювання раніше як за 14 днів до дати реєстрації заїзду, оплачені кошти поверненню не підлягають.




Чи можна курити в апартаментах?


Куріння в апартаментах суворо заборонено!

У всіх апартаментах нашої мережі є відведені місця для куріння, це відкриті зони з доступом свіжого повітря такі як балкони, сходові клітки, внутрішній двір.
Ми приймаємо в себе гостей з різними потребами, частіше всього це Гості які мають алергію чи іншу негативну реакцію на запах сигаретного диму. Отже для того, щоб забезпечити комфортне проживання усім Гостям нашої мережі апартаментів без виключення, ми забороняємо курити в апартаментах.

Гості що порушили дане правило зобов'язані оплатити професійну хімчистку, що буде замовлена відразу після реєстрації виїзду Гостей, для усунення запаху сигаретного диму з тканинних поверхонь. Вартість такої хімчистки складає 1000 (одна тисяча) гривень.




Чи можна орендувати апартаменти для проведення вечірок?


Так, деякі апартаменти нашої мережі пристосовані для вечірок.

Оренда апартаментів для проведення вечірок можлива лише у випадку попереднього погодження цього типу бронювання з адміністрацією мережі апартаментів TRUST, так як не всі апартаменти нашої мережі пристосовані для проведення вечірок.
Вартість оренди апартаментів для проведення такого роду заходів є вищою ніж вартість оренди апартаментів для проживання. Також обов'язково оплачується страховий внесок в розмірі 2000 (дві тисячі) гривень, який повертається Гостям у тому випадку якщо консьєрж не виявить після перевірки апартаментів будь якого роду пошкоджень майна.

У тому випадку якщо Гості не проінформують менеджера по прийому бронювань про те, що апартаменти орендуються для проведення вечірки, адміністрація має право застосувати штраф в розмірі 1000 (однієї тисячі) гривень. У тому випадку якщо консьєржем після перевірки апартаментів буде виявлено пошкодження майна мережі апартаментів, Гості зобов'язуються оплатити вартість усунення пошкоджень майна в повному обсязі. У випадку грубого порушення правил проживання, служба безпеки мережі апартаментів TRUST може виселити Гостей з апартаментів без повернення адміністрацією оплачених за проживання коштів.




Чи можна проживати в апартаментах з тваринами?


Так, деякі апартаменти нашої мережі пристосовані для проживання з тваринами.
Проживання в апартаментах з тваринами можливе лише у випадку попереднього погодження з адміністрацією мережі апартаментів TRUST, так як не всі апартаменти нашої мережі пристосовані для проживання з тваринами.

Гостями додатково оплачується 200 (двісті) гривень для забезпечення якісного клінінгу з дезінфікуючими протиалергійними хімічними засобами, щоб підготувати апартаменти для наступних гостей які можуть мати алергію на шерсть тваринного походження.

Також оплачується страховий внесок в розмірі 1000 (однієї тисячі) гривень який підлягає поверненню у тому випадку, якщо консьєржем під час реєстрації виїзду не буде виявлено пошкоджень майна мережі апартаментів після проживання Гостей з тваринами. Якщо сума оплаченого страхового внеску недостатня для покриття завданих збитків, Гості зобов’язуються покрити різницю між сумою завданого збитку та сумою оплаченого страхового внеску.




Які правила проживання в апартаментах?


Для дотримання порядку існують встановлені адміністрацією мережі апартаментів TRUST правилами перебування в апартаментах:

- обов'язково дотримуйтесь тиші після 22:00;

- куріння в апартаментах забороняється;

- пересуватись по апартаментах у вуличному взутті суворо заборонено;

- утилізуйте сміття та засоби гігієни виключно в смітники;

- продовження часу проживання після 11:00 можливе з дозволу адміністрації;

- у випадку будь-якого забруднення білизни чи рушників, не періть самостійно, залиште їх у ванній кімнаті, й працівники хімчистки зроблять це професійними засобами;

- в цілях безпеки при виході з апартаментів закрийте водопровідні крани, вікна та двері балкону, вимкніть світло та закрийте вхідні двері на замки.




Як і де можна отримати ключі від апартаментів?


Консьєрж за один день до реєстрації заїзду контактує з Гостями, домовляється про годину зустрічі, та прибуває за адресою апартаментів в обумовлений раніше час, щоб надати доступ до апартаментів та передати ключі.

Згідно правил встановлених адміністрацією мережі апартаментів TRUST, ключі від апартаментів передаються консьєржем після того як Гість пред'явить для ознайомлення документ що засвідчує особу та оплатить повністю всю суму бронювання (у тому випадку, якщо при оформленні бронювання було оплачено лише предоплату а не повну оплату за бронювання).

Для того, щоб процес передачі ключів пройшов зручно, вчасно, та швидко, рекомендуємо Вам підготувати всю суму для здійснення оплати консьєржу при реєстрації заїзду в апартаменти.

Консьєрж - це працівник за яким закріплено декілька об'єктів мережі апартаментів TRUST за різними адресами у місті Львів, що унеможливлює його постійне знаходження за адресою розташування апартаментів.




Як часто в апартаментах проводиться клінінг?


Працівники відділу клінінгу прибувають в апартаменти відразу після реєстрації виїзду гостей.

Перед реєстрацією заїзду наступних Гостей, консьєрж ретельно перевіряє якість проведення клінінгу і при потребі викликає працівників відділу клінінгу для усунення недоліків прибирання.

У випадку тривалого бронювання (більше 10 діб), за запитом Гостей, клінінг проводиться безкоштовно один раз в 4 (чотири) доби. Свій запит на повторний клінінг Гості можуть подати менеджеру по прийому бронювань з яким вони контактували в процесі оформлення бронювання.




Які умови оформлення та оплати бронювання?


Існує два типи оформлення бронювання:

1) Онлайн бронювання апартаментів через сайти посередники такі як Airbnb, HomeAway, Dobovo та інші. Бронюючи через такі сайти Ви оплачуєте предоплату або повну оплату на цих сайтах (все залежить від правил порталу), сайт в свою чергу зберігає оплачені Вами кошти до моменту реєстрації заїзду в апартаменти і перераховує кошти на рахунок мережі апартаментів TRUST протягом 24 годин з моменту вашого приїзду. У випадку якщо Вами оплачена частина ціни бронювання, Ви оплачуєте залишок вартості бронювання безпосередньо консьєржу в момент реєстрації заїзду в готівковій формі або в безготівковій формі за реквізитами рахунку / банківської карти / інтернет банкінга, що надає консьєрж.

2) Офлайн бронювання шляхом прямого контакту з адміністрацією мережі апартаментів TRUST. Після того як менеджер надасть Вам інформацію про вартість та доступність дат, протягом 24 годин Вам потрібно оплатити передоплату на вказані менеджером по прийому бронювань реквізити одними з нижчеперелічених методів:

- переказ коштів на банківську карту Приват Банку;
- оплата на розрахунковий рахунок мережі апартаментів TRUST;
- за допомогою міжнародної системи термінових грошових переказів Western Union;
- шляхом оплати через систему інтернет банкінга Wayforpay.

Розмір внесення передоплати залежить від тривалості бронювання, а саме:

- оплата вартості однієї доби у випадку бронювання тривалістю проживання менше 14 діб;
- 30% передоплати у випадку бронювання тривалістю проживання 14 та більше діб;
- 50% передоплати у випадку бронювання тривалістю проживання 28 та більше діб;




Які умови дотримання техніки безпеки проживання в апартаментах?


- При виході з апартаментів, не залишайте відкритими двері та вікна, обов'язково закривайте їх. Адміністрація мережі апартаментів TRUST не несе відповідальність за цінні речі які Гості зберігають в апартаментах.
- При виході з апартаментів, не залишайте увімкненим світло чи електричні прибори. Це може призвести до збоїв в електричній мережі за Вашої відсутності в апартаментах. - При виході з апартаментів, не залишайте увімкненою воду в кранах. Це може призвести до витоку води за межі раковини, що призведе до псування майна мережі апартаментів TRUST, та інших мешканців будинку.




Чи є поруч з апартаментами паркінг для автомобіля?


Оскільки всі апартаменти нашої мережі знаходяться на території історичного ареалу міста, не завжди є вільні місця відведені для паркування автомобіля. В такому випадку автомобіль можна припаркувати в придорожній зоні біля під’їзду, за рогом будинку, або на протилежних вулицях, все залежить від адреси заброньованих Гостем апартаментів.

Також поруч з всіма апартаментами є придорожні парко місця з погодинною оплатою, що помічені синіми лініями на дорозі. Даний вид паркування на тривалий час є дорого вартісним тому рекомендуємо залишити свій автомобіль на території закритого паркінгу.
Найближчі закриті паркінги для автомобіля знаходяться за адресами, місто Львів, вулиця Короленка, 9 та Маєра Балабана, 24.




Чи можу я залишити свій багаж в апартаментах до заїзду чи після виїзду?


Зберігання Вашого багажу в апартаментах до моменту реєстрації заїзду чи після реєстрації виїзду нажаль неможливе. Це пов'язане з тим, що перед Вашим заїздом та після Вашого виїзду в апартаментах будуть проживати інші Гості, а це означає, що в апартаментах не можуть знаходитись особисті речі сторонніх осіб.

Але ми пропонуємо Вам, при виникненні такої необхідності, залишити свій багаж в наших камерах схову розташованих в пішій доступності від заброньованих Вами апартаментів за адресою, місто Львів, вул. Федорова, 16.