УПРАВЛІННЯ НЕРУХОМІСТЮ

Ми приймаємо нерухомість партнерів в управління для подальшої здачі в подобову - помісячну оренду.

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

Фіксована щомісячна орендна плата

Види послуг

Часткове обслуговування
(процентна ставка)

Служба безпеки TRUST

Клінінг сервіс TRUST

V

Консьєрж сервіс TRUST

Пральня TRUST

Менеджер з бронювання TRUST

Рекламна кампанія

Додаткові послуги для гостей

Інформаційний супровід гостей

Робота з відгуками гостей

Оплата комунальних платежів

Заходи з енергозбереження

Технічне обслуговування

Базові косметичні ремонти

Комунікація з сусідами

30% від доходу з бронювання

V

V

V

V

V

V

V

 X 

X

V

V

X

V

Оплата туристичного збору

V

Комплексне обслуговування
(фіксована ставка)

Як відбувається управління апартаментами

Якщо у Вас є нерухомість і Ви хочете отримати більш якісний догляд за нею, а також більше щомісячного доходу ніж від здачі в довгострокову оренду, ми можемо прийняти ваші об'єкти в професійне готельне обслуговування для того, щоб здати квартиру в оренду подобово. Наша компанія пропонує два типи управління Вашими апартаментами:

Комплексне обслуговування

Передаючи свою нерухомість в комплексне обслуговування, в момент підписання договору встановлюється фіксована сума яка щомісяця виплачується адміністрацією нашої компанії в обумовлені договором строки власнику квартири в готівковій або безготівковій формі. Вибравши цей тип управління Вашої нерухомості, всі роботи з обслуговування апартаментів і платежі покладаються на адміністрацію нашої мережі апартаментів.

Часткове обслуговування

Передаючи свою нерухомість в часткове обслуговування Ви як власник нерухомості з 1 по 5 число отримуєте:

- 70% від загального доходу отриманого по бронюваннях за попередній місяць;
- розширений звіт про фінансові результати за всіма доходами та витратами по бронюваннях що відбулися за попередній місяць;
- рахунок на оплату наданих послуг і робіт проведених з обслуговування апартаментів нашим персоналом і сторонніми компаніями за попередній місяць. (Сума виставленого рахунку утримується з 70% від загального доходу, що підлягають сплаті власнику нерухомості з 1 по 5 число).

Із зразком фінансової звітності Ви можете ознайомитись тут.

Детальне роз'яснення послуг що надаються

Нижче детально розписані всі види послуг які здійснюються для забезпечення того, щоб Ваша нерухомість відповідала всім готельним нормам:

Служба безпеки

TRUST

Для забезпечення порядку і врегулювання конфліктних ситуацій в мережі апартаментів TRUST є спеціально сформований відділ по врегулюванню конфліктних ситуацій іменований "Служба безпеки".

Клінінг сервіс

TRUST

Професійний клінінг апартаментів проводиться командою фахівців які прибувають в апартаменти відразу після реєстрації виїзду Гостей. В середньому за 28 календарних днів в апартаментах здійснюється 9 процесів клінінгу, крім випадків залучення фахівців з хімчистки тканяних поверхонь (матраци, дивани, килими, штори). Хімічні засоби для прибирання апартаментів відповідають всім встановленим стандартам сфери діяльності HoReCa.

Пральня

TRUST

Вся постільна білизна та рушники після реєстрації виїзду Гостей проходять повний цикл прання згідно встановлених готельних норм. Прання здійснюється кваліфікованими фахівцями, в очищеній та пом'якшеній воді з додаванням професійної хімії. Під кінець циклу, постільна білизна прасується на промисловому прасувальному верстаті, упаковується і транспортується в технічні приміщення офісів мережі апартаментів TRUST для зберігання. Таким чином, консьєржі завжди мають доступ до постільної білизни і рушників для своєчасної доставки в заброньовані Гостями апартаменти.

Консьєрж сервіс

TRUST

Працівники відділу консьєрж сервісу за один день до реєстрації заїзду починають контакт з Гостями, здійснюють заселення в апартаменти і продовжують комунікувати з Гостями на протязі всього періоду проживання Гостей до моменту реєстрації виїзду. За кожним об'єктом нашої мережі апартаментів закріплений окремий консьєрж. Крім супроводу гостей в період проживання, консьєрж контролює дотримання належного технічного стану апартаментів відповідно до норм встановлених адміністрацією мережі апартаментів TRUST.

Менеджмент

TRUST

Прийомом і оформленням бронювань займаються менеджери. Працівники даного відділу забезпечують ефективне ціноутворення що відповідає ринковим умовам, правильність оформлення бронювання, відсутність накладок по бронюваннях, коригування бронювань, і комунікацію з гостями з питань бронювань. Працівники даного відділу займають найбільш відповідальну посаду в нашій компанії так як керують операційними процесами роботи, мережі апартаментів TRUST.

Інформаційний супровід

TRUST

Інформаційний супровід гостей в період проживання є важливою складовою надання якісного сервісу. Працівники нашої компанії завжди спілкуються з Гостями, консультують про місця які варто відвідати, з якими архітектурними та культурними пам'ятками варто ознайомитися в першу чергу, і надають широкий перелік консультативної інформації.

Додаткові послуг

TRUST

Наша мережа апартаментів надає додаткові послуги своїм Гостям. З повним переліком послуг можна ознайомитись на відповідній сторінці нашого сайту . Перелік додаткових послуг сформований на підставі практичних знань отриманих в результаті ведення діяльності компанії в готельній сфері з 2015 року, з урахуванням потреб наших Гостей в преріод подорожей до міста Львова.

Рекламна кампанія

TRUST

Реалізація рекламної кампанії створює потік бронювань і є обов'язковим елементом ведення діяльності в готельній сфері. Публікація оголошень про здачу апартаментів в подобову оренду реалізується більш ніж на 50 національних і міжнародних спеціалізованих сайтах. Також реалізуються систематичні маркетингові стратегії і кампанії в соціальних мережах, розсилки в месенджерах, таргентована і контекстна реклама, й інші методи реклами апартаментів в мережі інтернет.

Комунальні платежі

TRUST

Оплата комунальних платежів і передача показників за використані послуги здійснюється щомісяця після 25 числа за попередній місяць. Всі показники та обов'язкові платежі фіксуються у внутрішніх реєстрах нашої компанії. Також нашими співробітниками ведеться комунікація з постачальниками комунальних послуг.

Робота з відгуками

TRUST

Після реєстрації виїзду, Гості залишають свій відгук про апартаменти і наданий їм сервіс. Іноді відгуки позитивні, іноді негативні. Кількість бронювань апартаментів в більшості залежить від співвідношення позитивних і негативних відгуків. Після того як гості залишають відгук, наші менеджери спілкуються з Гостями для того щоб дізнатися їх рекомендації щодо поліпшення якості житла, поліпшення сервісу або просто подякувати за позитивний відгук і надати Гостям певні привілеї на наступне бронювання.

Комунікація з сусідами

TRUST

Для комфортної роботи потрібно налагодити контакт з сусідами що проживають в квартирах по сусідству з апартаментами, які здаються в подобову оренду. Наш персонал бере цей процес під свій контроль і не залучає в нього власника апартаментів.

Базові ремонти

TRUST

Базові ремонтні роботи здійснюються в ході виникнення будь-яких несправностей. Також один раз в два квартали нашими працівниками здійснюються планові ремонтні роботи, що включають в себе оновлення побілки та інші види ремонтних робіт.

Технічне обслуговування

TRUST

В апартаментах, що знаходяться під управлінням нашої мережі апартаментів завжди повинна бути справна техніка. Саме тому, наш персонал ретельно стежить за тим, щоб вся техніка була справною і неушкодженою. У випадках, коли будь-яка техніка що знаходиться в апартаментах потребує ремонту або профілактики, ми виконуємо ці роботи в межах 24 годин.

Заходи енергозбереження

TRUST

За допомогою сучасних технологій ми контролюємо температуру в апартаментах на рівні 19-22 градусів. Перед зимовим сезоном і по його закінченню наші співробітники здійснюють профілактичні роботи системи опалення та нагріву води. Також ми максимально оптимізуємо енерговитратність апартаментів.

Оплата податків

TRUST

Як суб'єкт господарської діяльності, який здійснює свою діяльність в готельній сфері, ми платимо єдиний соціальний внесок, податки і туристичний збір у розмірах і термінах, передбачених законодавством України.

ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО ТЕ, ЯК МИ МОЖЕМО ДОПОМОГТИ ВАМ!